Kilenc évvel a magyarországi indulást követően
október 1-én este új arculattal jelentkezik a Viasat3. A közlemény
szerint a vizuális koncepció „az úgynevezett bokeh elemekre épít, mely
elmosódott, elhomályosított képi részleteket jelent és alacsony
mélységélességgel készített fotókban illetve grafikus kompozíciókban
jelenik meg”.
A logót és a csatornaazonosító szpotokat is a
Viasat3 márkához és elsődleges célcsoportjához jobban illeszkedő,
megújult csatornalogó és letisztult identek váltják fel. Az on-air
felületeken túl a képernyőn kívüli kommunikációs eszközökön is
megjelennek az új arculati elemek.
A márka megújítását a Viasat Broadcasting kreatív csapata koordinálta a müncheni DMC ügynökséggel közösen.
Legutóbb három éve frissült a csatorna arculata, akkor azonban nem változott a logó.
Forrás: Kreatív Online