Az Invitelben szerzett többségi, 64,6 százalékos tulajdona egy
közép-kelet-európai befektetőtársaság, a Mid Europa Partners kezébe
kerül a tranzakció után - jelentette be a dán TDC. A megállapodás
részleteiről egyelőre csak annyit tudni, hogy a részvényekért összesen
54,9 millió dán koronát, azaz napi árfolyamon számolva nagyjából
kétmilliárd forintot fizet Mid Europa Partners a részvényekért cserébe.
A befektetőcég a TDC 253,8 millió koronás hitelállományát is
átvállalja, a tranzakció értéke így nagyjából 310 millió dán korona,
azaz jelenlegi árfolyamon 11,2 milliárd forint.
2009. szeptember 30., szerda
Újra eladják az Invitelt
Újabb mulatós csatorna - bejegyezték a Dáridó TV-t
Az erdélyi magyaroknak szánt csatorna könnyűzenét, koncerteket, szappanoperákat, show-műsorokat kínál az 55-60 év közötti célközönségének.
A különböző tematikájú programok hétköznaponként 2 óránként váltakoznak majd, míg hétvégén óránként.
Az engedély megszerzéséhez kompromisszumokat kellett kötni, többek között a zeneszámokat románul kell feliratozni.
A Tematic Cable új csatornájának, a Dáridó TV-nek, is a DigiTV üzemeltetője, az RCS/RDS lesz a disztribútora.
Forrás: Mediafax
Új arculat a Viasaton
Kilenc évvel a magyarországi indulást követően
október 1-én este új arculattal jelentkezik a Viasat3. A közlemény
szerint a vizuális koncepció „az úgynevezett bokeh elemekre épít, mely
elmosódott, elhomályosított képi részleteket jelent és alacsony
mélységélességgel készített fotókban illetve grafikus kompozíciókban
jelenik meg”.
A logót és a csatornaazonosító szpotokat is a
Viasat3 márkához és elsődleges célcsoportjához jobban illeszkedő,
megújult csatornalogó és letisztult identek váltják fel. Az on-air
felületeken túl a képernyőn kívüli kommunikációs eszközökön is
megjelennek az új arculati elemek.
A márka megújítását a Viasat Broadcasting kreatív csapata koordinálta a müncheni DMC ügynökséggel közösen.
Legutóbb három éve frissült a csatorna arculata, akkor azonban nem változott a logó.
Forrás: Kreatív Online
Mulatós csatornák verekszenek a nézőkért
A Budapest Televízió hagyatékáért két csatorna is verekszik: a Poén és
a Nóta Tv egymás veséjébe könyökölve küzd a csatorna felszámolása miatt
üresen maradt analóg helyért a kábelszolgáltatóknál. A gazdasági válság
miatt ugyanis újból mindenki az alacsonyabb vásárlóerejű nézők
kegyeiért küzd, lakodalmas rockkal, operettel, csillámporos revüvel és
magyar nótákkal lehet nagyot szakítani.
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)