A TV Doma és a TV Lux esetében nincs esély, hogy esetlegesen bekerüljön a magyar T-Home csomagjába, viszont ez elképzelhető az MGM csatornáról, mely jelenleg eredeti nyelven, cseh felirattal tesztel az új transzponderen.
2009. október 9., péntek
MagioSat - tesztel az MGM, a TV Doma és a TV Lux
Francia nyelven is elérhető az euronews csatorna a MinDig TV-n
Az euronews műsora a mai naptól kibővült a francia nyelv
választásának lehetőségével a MinDig TV programkínálatában. Mint
ismeretes, az Antenna Hungária 2009. augusztus végétől kísérleti
jelleggel elérhetővé tette az euronews programját a MinDig TV
földi digitális televíziós szolgáltatás keretében. A csatorna
előfizetési díj nélkül, SD felbontásban, angol, német és francia
nyelven érhető el Budapest körzetében a 62-es, Kabhegy körzetében a
61-es, Szentes körzetében pedig a 65-ös csatornán.
A mostani bővítéssel az Antenna Hungária egy újfajta elérési módot tesztel az euronews
csatorna különböző verziói kapcsán, a műsor három nyelvű verziója három
önálló csatornaként jelenik meg a műsorlistában, így a nézők ezentúl
már a programlistából közvetlenül kiválaszthatják a kívánt nyelvet. Az
aktuális nyelv megnevezése a műsor nevében szerepel (EN, GER, FR) ezzel
is megkönnyítve az új alkalmazás használatát.
Forrás: Antenna Hungária
Új vezető a Hello HD élén
A UPC-től érkezett a Hello HD-t üzemeltető HD Platform ügyvezető
igazgatói posztjára Szabó Péter, aki októbertől látja el új munkakörét.
Az új ügyvezető feladata a fejlesztések vezetése, stratégiák
megalkotása illetve a sales és marketing terület irányítása.
Szabó Péter eddigi munkái során, az értékesítés és az értékesítést
támogató rendszerek felépítésében és üzemeltetésében szerzett
tapasztalatokat. Több mint 17 évet töltött el vezetőként
multinacionális környezetben, többek között közreműködött a DHL
országos logisztikai hálózatának felépítésében és a kezdetektől részt
vett az UPC Direct beindításában és üzemeltetésében is.
Szabó elődje Vaczkó Károly volt, aki technikai igazgatói pozíciója mellett átmenetileg a cég ügyvezetéséért is felelt.
Forrás: Kreatív Online
Tízmillióra büntette a DIGI-t az NHH
Tavaly december óta, egy NHH-határozatot követően, minden
internetszolgáltatónak, platformtól függetlenül, a hirdetéseiben,
információs anyagaiban és az általános szerződési feltételek között is
fel kell tüntetnie a maximum elérhető sávszélesség mellett a minimum
garantált értékeket is. Az előírás lényege, hogy a felhasználók jobban
átláthassák az ajánlatokat, illetve, hogy véget vessen a főként az
ADSL-, illetve a mobilinternet-szolgáltatók nagyotmondásának.
Az NHH az elmúlt közel egy évben folyamatosan figyelemmel kísérte a
hirdetéseket és a vállalatok kommunikációját. A DIGI is ennek az
ellenőrzésén akadt fenn, így a mostani esettel együtt már negyedik
alkalommal fedezett fel a Hatóság szabálytalan hirdetési gyakorlatot.
Az NHH közleménye szerint ennél sokkal rosszabb a helyzet az általános
szerződési feltételek terén, ahol a jegyzett 275 szolgáltató közül
143-at vizsgáltak meg, de ezek közül mindössze két kisebb cég felelt
meg teljes mértékben az előírásoknak.
A többi szolgáltató esetében leggyakrabban az volt a probléma, hogy
vagy csak az ÁSZF-ben vagy csak a weboldalon volt megfelelő a
tájékoztatás, bizonyos esetekben pedig egyik helyen sem. A
szolgáltatókat ilyenkor az NHH figyelmezteti a jogsértésről, majd
később újra ellenőrzi őket. Eddig 81 esetben történt utóellenőrzés, s
76 szolgáltatónak sikerült is kijavítani a hiányosságokat, a maradék 5
szereplő ellen pedig piacfelügyeleti eljárás indult.
Az NHH az ellenőrzések folytatása mellett a már vizsgált szolgáltatók
tevékenységét is figyelemmel kíséri. Így került sor az eddigi
legjelentősebb bírság kiszabására is, mivel a hatóság tudomására
jutott, hogy a DIGI Kft. Miskolc nagyobb lakónegyedeiben olyan
szórólapokat terjeszt, amelyeken a le- és feltöltési sebességgel
kapcsolatos fogyasztói tájékoztatás nem felel meg az előírásoknak.
Forrás: HWSW
Újabb horgász-vadász tévé indul
A PV Tv 24 órás műsoridejének 60 százalékát a horgászat, 40 százalékát
pedig a vadászattal kapcsolatos programok teszik ki. A televízió
elsődleges célcsoportjába a 18-50 év közötti férfiak tartoznak, de a
csatorna tematikája miatt ide sorolható minden horgász, vadász, halász,
természetjáró, természetkedvelő és utazó is.
A horgász-vadász televízió a magyar mellett román, cseh, lengyel és
szlovák változatban létezik, de hamarosan elérhető lesz Szlovéniában,
Szerbiában, Boszniában és Horvátországban is.
Ugyanilyen tematikával már létezik egy másik csatorna, az IKO
Kábeltelevízió által működtetett Fishing & Hunting. A PV Tv
képviseletét az a Tematik Kábel Kft. látja el, amely a Nóta Tv
terjesztési ügyeit is intézi, és nemrég leigazolt egy korábbi
IKO-vezetőt, Csüllög Sándort.
Forrás: FN
A brit CBS csatornák logói
Egy kreatív ügynökség, a Kemistry, készítette az új logókat, ugyanezen cég nevéhez köthetők a 2005-ben debütált Zone csatornacsalád azonosítói is.
A Zone Thriller-t váltja a CBS Action(piros logó), a Zone Romantica-t a CBS Drama(pink logó), és a Zone Reality-t a CBS Reality(sárga logó).
A Zone Horror egyenlőre, sem nevében sem azonosítójában, nem változik.
Forrás: Broadband TV News
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)