2009. szeptember 30., szerda

Új arculat a Viasaton


Megújult logó és csatornaazonosító szpotok fogadják október 1-jén este a Viasat3 nézőit. A csatorna egy müncheni ügynökséggel dolgozott együtt a frissítésen.

Kilenc évvel a magyarországi indulást követően október 1-én este új arculattal jelentkezik a Viasat3. A közlemény szerint a vizuális koncepció „az úgynevezett bokeh elemekre épít, mely elmosódott, elhomályosított képi részleteket jelent és alacsony mélységélességgel készített fotókban illetve grafikus kompozíciókban jelenik meg”.

A logót és a csatornaazonosító szpotokat is a Viasat3 márkához és elsődleges célcsoportjához jobban illeszkedő, megújult csatornalogó és letisztult identek váltják fel. Az on-air felületeken túl a képernyőn kívüli kommunikációs eszközökön is megjelennek az új arculati elemek.

A márka megújítását a Viasat Broadcasting kreatív csapata koordinálta a müncheni DMC ügynökséggel közösen.

Legutóbb három éve frissült a csatorna arculata, akkor azonban nem változott a logó.

Forrás: Kreatív Online