2009. szeptember 30., szerda

Újra eladják az Invitelt


Ismét gazdát vált az Invitel, miután a többségi tulajdonos dán TDC vevőt talált a telekommunikációs szolgáltatóban birtokolt tulajdonrészére.

Az Invitelben szerzett többségi, 64,6 százalékos tulajdona egy közép-kelet-európai befektetőtársaság, a Mid Europa Partners kezébe kerül a tranzakció után - jelentette be a dán TDC. A megállapodás részleteiről egyelőre csak annyit tudni, hogy a részvényekért összesen 54,9 millió dán koronát, azaz napi árfolyamon számolva nagyjából kétmilliárd forintot fizet Mid Europa Partners a részvényekért cserébe. A befektetőcég a TDC 253,8 millió koronás hitelállományát is átvállalja, a tranzakció értéke így nagyjából 310 millió dán korona, azaz jelenlegi árfolyamon 11,2 milliárd forint.

Újabb mulatós csatorna - bejegyezték a Dáridó TV-t


A román Nemzeti Audiovizuális Tanács múlt csütörtökön bejegyezte a Dáridó TV-t, ami magyar könnyűzenét fog sugározni, indulása november 1-én várható. A csatorna elindításához 800 ezer eurós beruházásra volt szükség.

Az erdélyi magyaroknak szánt csatorna könnyűzenét, koncerteket, szappanoperákat, show-műsorokat kínál az 55-60 év közötti célközönségének.

A különböző tematikájú programok hétköznaponként 2 óránként váltakoznak majd, míg hétvégén óránként.

Az engedély megszerzéséhez kompromisszumokat kellett kötni, többek között a zeneszámokat románul kell feliratozni.

A Tematic Cable új csatornájának, a Dáridó TV-nek, is a DigiTV üzemeltetője, az RCS/RDS lesz a disztribútora.

Forrás: Mediafax

Új arculat a Viasaton


Megújult logó és csatornaazonosító szpotok fogadják október 1-jén este a Viasat3 nézőit. A csatorna egy müncheni ügynökséggel dolgozott együtt a frissítésen.

Kilenc évvel a magyarországi indulást követően október 1-én este új arculattal jelentkezik a Viasat3. A közlemény szerint a vizuális koncepció „az úgynevezett bokeh elemekre épít, mely elmosódott, elhomályosított képi részleteket jelent és alacsony mélységélességgel készített fotókban illetve grafikus kompozíciókban jelenik meg”.

A logót és a csatornaazonosító szpotokat is a Viasat3 márkához és elsődleges célcsoportjához jobban illeszkedő, megújult csatornalogó és letisztult identek váltják fel. Az on-air felületeken túl a képernyőn kívüli kommunikációs eszközökön is megjelennek az új arculati elemek.

A márka megújítását a Viasat Broadcasting kreatív csapata koordinálta a müncheni DMC ügynökséggel közösen.

Legutóbb három éve frissült a csatorna arculata, akkor azonban nem változott a logó.

Forrás: Kreatív Online

Mulatós csatornák verekszenek a nézőkért


A Poén Tv és a Nóta Tv is pályázik a Budapest Televízió helyére. Mindkét csatorna zenével támad, és ádáz piaci harcot folytatnak: a cél egymillió előfizető megszerzése. A piaci versengés közben vezetőket csábítanak át, árat csökkentenek, és feltámasztják a Dáridót.

A Budapest Televízió hagyatékáért két csatorna is verekszik: a Poén és a Nóta Tv egymás veséjébe könyökölve küzd a csatorna felszámolása miatt üresen maradt analóg helyért a kábelszolgáltatóknál. A gazdasági válság miatt ugyanis újból mindenki az alacsonyabb vásárlóerejű nézők kegyeiért küzd, lakodalmas rockkal, operettel, csillámporos revüvel és magyar nótákkal lehet nagyot szakítani.