2009. szeptember 8., kedd

UPC DVR kampány a vidéki plázákban


A UPC a DVR készülék népszerűsítésére öt vidéki nagyváros bevásárlóközpontjába szervezett megjelenést a nyár utolsó heteire. 
 
A Dunántúlon az augusztus végi, Észak- és Kelet-Magyarországon a szeptember eleji iskolakezdés heteire időzítette a megjelenést. A UPC a kitelepüléssel a digitális tévézésben újszerű megoldásokat kínáló DVR készülék előnyeire és célszerű használatára kívánta felhívni a figyelmet. Minden helyszínen - Veszprémben, Pécsett, Debrecenben, Nyíregyházán és Miskolcon - a bevásárlóközpontok egy központi helyén egy-egy hétre moziszékekkel és plazmatévével berendezett "mozi-installációt" állítottak fel, ahol az érdeklődőknek hostessek és üzletkötők segítettek eligazodni a DVR készülék használatában.

A UPC egy éve kezdte el a digitális tévéadás kiépítését Magyarországon. Az átállással kapcsolatban azt tapasztalták, hogy bár a digitális tévézésre nagy igény mutatkozik, széleskörű elterjedéséhez azonban elengedhetetlen a DVR, azaz a digitális videorögzítő készülék funkcióinak minél alaposabb megismertetése. A már új és a még leendő megrendelők körében tudatosítani kell a digitális technika minden előnyét, ezzel is elősegítve a személyre szabott tévézés lehetőségét. Ennek érdekében hozták létre a www.dvr.hu website-ot, és ezt a célt szolgálták a mostani vidéki kitelepülések is.

A UPC digitális tévéadása jelenleg több mint száz településen több mint egymillió háztartás számára érhető el; a digitális hozzáféréssel rendelkező előfizetők száma ma már meghaladja a százezret, s az előfizetők egyharmada digitális videorögzítős mediaboxot (DVR-t) tartalmazó csomagot választott. A platformfüggetlen digitális televíziós csomagok műholdas digitális szolgáltatásként Magyarország teljes területén elérhetők. A műholdas, úgynevezett Direct csomagoknak jelenleg több mint 180 ezer előfizetője van, így összességében már csaknem 300 ezer otthont szolgál ki digitális televízióval a UPC Magyarországon. 

Forrás: Hullámvadász